29 Ekim 2017 Pazar

Turkcell Türk Telekom Vodafone Bedava İnternet Dakika SMS

Turkcell Türk Telekom Vodafone Bedava İnternet Dakika SMS


Turkcell Bedava İnternet Dakika SMS

Turkcell 29 Ekim saat 09:00 ile 30 Ekim saat 09:00 arasında kullanabileceğiniz tam 500 dakika, 1 GB internet, 1000 SMS, Fizy ve TV+ üyeliği ve ayrıca Bip'te geçerli 1000 dakika ve 1 GB internet hediye ediyor. Bu hediyelere sahip olmak için herhangi bir işlem yapmanıza gerek otomatik olarak hattınıza tanımlanmış oluyor.

Bir önceki yazımız olan Turkcell Yaani 2 GB Bedava İnternet Kampanyası'na bakmak ister misiniz? Bu sayede 2 GB İnternet kazanabilirsin.


Türk Telekom Bedava İnternet

Türk telekom mobil sim kullanıcılarına özel kampanya yaparak müşterilerini düşündüğünü bir kez daha göstermiş oldu. Türk Telekomdan 10 Gb internet kazanmak için  ''GIGA'' yazıp 5555'e göndererek kazanmış olursunuz.
Türk telekomda ilgili bir diğer yazımız olan Türk Telekom Bedava 1 GB İnternet adlı yazımıza göz atarak 1 Gb internetin sahibi olabilirsiniz.

Vodafone Bedava İntenet

Vodafone'lular yaşadı genelde vodafone abonelerine (yanımda hariç) hediye falan gelmezken şimdi hediye internetin sahibi olacaksınız. Vodafone yanımda uygulamasına giriş yaparak 250 mb internet kazanabilirsiniz ayrıca ek olarak yanımda uygulamasında bana ne var kısmına girerek 500 mb internet daha kazanabilirniz.

400 Tl'lik Hediye Çeki Kazanmak İstiyorsanız Tam Size Göre Bir Şey

Bumerang - Yazarkafe

Related Posts

Turkcell Türk Telekom Vodafone Bedava İnternet Dakika SMS
4/ 5
Oleh

5 yorum

Tulis yorum
avatar
Adsız
29 Ekim 2017 12:55

EYVALLAH REİS SAĞOLASIN İNTERNET GELDİ

Reply
avatar
29 Ekim 2017 13:07

admin eyvAllah sağolasın turkcellim internet dakika sms hepsi geldi

Reply
avatar
2 Kasım 2017 15:21

kardeşim teşekkürler dediklerinin hepsini yaptım dk,sms,internetim geldi sağol ...

Reply
avatar
Adsız
2 Kasım 2017 15:28

Teşekkürler çok güzel ve bilgilendirici bir yazı.

Reply