Webmaster olmanın sırları

Bir webmaster üyesi olmak, yapılacak en kolay şey değildir. Bu aslında, çoğu bağlı şirketin teşvik etmeye çalıştığı şeyin aksine. Çevrimiçi üyeliğin çok çalışması ve adanmış çalışma saatlerine ihtiyacı vardır. Çoğu acemi webmaster üyesi, kolay paranın vaadiyle kaçınılmazdır; Ve sonra hamur yuvarlanmaya gelmezse çok hayal kırıklığına uğrarlar.
Webmaster olmanın sırları


Bununla birlikte, ev işi bu tür söz konusu olduğunda mali başarı elde etmiş insanlar var. Bunlar, ince yazıları okuyan, kendi web sitelerini nasıl çalıştıracağını bilen kişiler ve birlikte çalışmak istedikleri bağlı ortaklara nasıl karar vereceğini bilenler.

Dolayısıyla, bir webmaster üyesi olmak istiyorsanız - ve bunda başarılı bir kişi - sizi buraya getirmek için bazı ipuçları verelim.

1. Her şeyden önce, basitçe bir webmaster üyesi olmakla ilişkili olan arasındaki farkı bilmelisin. Eskiden, bağlı kuruluşunuzun ürünlerini veya hizmetlerini pazarlayabileceğiniz her blog sitesi veya makale platformunu temel olarak kullanabilirsiniz.

Squidoo'da veya benzeri sitelerde bir web sayfanız olabilir ve makalenizi diğer e-zine dizinlerinde pazarlayabilirsiniz. Öte yandan, bir webmaster üyeliği, işleteceğiniz ve kontrol edeceğiniz çalışan bir web sitenizin (alanlarda ödenen) sahip olduğunuz anlamına gelir.

Bu, gerçekte sitenizde hangi reklamların gösterileceğini, nerede belirli bir sayfada ve ne süreyle gösterileceğini seçme özgürlüğünü verir.

Başka bir deyişle, her zaman durumun kontrolünü elinde tutmanız gerekir. Birçok web yöneticisi, üyelik sözleşmesinin nazik metnini okumamış oldukları için, üyelik anlaşmasının sona ermesi konusunda kendilerini bulurlar. Evet, iki taraf arasında bir sözleşme yapılması gerekiyor ve çoğu zaman sözleşmeler gözden kaçırılıyor veya webmaster tarafından gözden geçirilemiyor.

Göz ardı edilen en önemli ayrıntılar: pazarlama türü ve ödeme türü. Trafiği reklamlara tıklama, trafiğe özel eylemler yapma ve trafik kazanma arasında gerçek bir ortaklık ortağının ürünlerini satın alma arasında bir fark var.

Ödeme şekli de çok değişir. Bazı tıklama reklamları binlerce ödenirken, performansa dayalı bağlantılar gerçek satış başına ücretlendirmeye dayanmaktadır. Çalışan bir web siteniz varsa ve beklemede birkaç potansiyel ortaklarınız varsa, herhangi bir sözleşmeyi kabul etmeden önce pazarlama ve ödeme planlarını ciddi olarak değerlendirmeniz gerekir.

2. Aracınızın parçalarını satan bir satış ortağınız varsa, web siteniz bu damar boyunca bir şeye ayrılmış olmalıdır. Kedinizdeki Bıyıklara adanmış bir web sitesinde birkaç araba bölümü reklamı olması gerçekten iyi değildir. Ayrıca, webmaster'ın belirli bir zamanda bir dizi bağlı ortağa abone olduğu birçok örnek vardır.

Bunun gerçekten yanlış olmadığı bir şey var. Aslında, webmaster tarafında bu çok ekonomiktir. Bununla birlikte, gerçek web sitesi ve bağlı ortaklıkları (ve bunların karşılık gelen malları) yalnızca bir niş içinde sınıflandırılabilirse daha iyi olur.

Örneğin: web sitenizin tamamı egzotik çiçeklerle ilgilidir. Bağlı ortaklarınızdan biri Filipinler'den egzotik orkide tohum satıyor olabilirken, bir başkası orkideyi büyütüyor. Bu, arama botlarının web sitenize girmesini kolaylaştırır; bu da, arama motoru sonuç sayfasındaki sıralamanızı artırmanıza yardımcı olabilir.

Diğer kârlı ortaklıklar bulursanız, ancak başka bir yere üye olursanız; Reklamlarını başka bir web sayfasına yerleştirmeyi düşünebilirsiniz. Daha iyisi, neden onlara ayrılmış yepyeni bir web sitesi yaratmıyorsunuz? Daha sonra, daha fazla trafik oluşturmak için sitelerinizi bağlayabilirsiniz.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

C++ Dilinde Basit Bankamatik Otomasyonu | Proje Ödevim

Turkcell Droid vpn ile Bedava İnternete Girme

Makale özgünlük kontrolü nasıl yapılır ?