Blogger ads.txt Ekleme (ÇÖZÜLDÜ)

Blogger ads.txt nasıl eklenir
Blogger ads.txt Nasıl Eklenir ?

Merhaba arkadaşlar son zamanlarda sizlerde farketmiş olmalısınız ki bloglarımızda adsense reklamları bazen gözükmemeye başlamıştır. Bende uzunca bir araştırma yaptım ve bu sorunu çözdüm . Ben de sizler gibi google da adsense reklamlarım gözükmüyor , ads.txt ekleme veya blogger ads.txt ekleme gibi aramalar yaptım ama pek bi sonuçla karşılaşmadım .  Fakat uzun uğraşlar sonucunda kendim buldum . Eğerki sizlerde hala yapamadıysanız blogger dan ayarlar kısmına girin ve arama tercihlerine tıklayın en altta özel ads.txt olacak onu etkinleştirin ve şu kodu yazın . xxxx olan yere kendi adsense hesabınızdaki kod gelecek.
google.com, pub-xxxxxxxxxxxx, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Eğerki siteniz blogger değilse bu konumuzu inceleyin > Ads.txt Nedir ? Ads.txt Nasıl Eklenir ?

Yorumlar

Kalemyazar dedi ki…
"Ads.txt" sitenizde kullanılan reklamların aidiyetini , reklam yayınlama yetkisini belirten dosyanın adıdır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

C++ Dilinde Basit Bankamatik Otomasyonu | Proje Ödevim

Makale özgünlük kontrolü nasıl yapılır ?

Freebitco.in ile Bedava Bitcoin Kazanmak Katlamak ve Paraya Çevirmek